صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی

سازمان امورمالیاتی کشور طی اطلاعیه اعلام کرد صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

دراین اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه مودیان محترم نظام مالیات برارزش افزوده و خریداران کالا وخدمات می رساند از ابتدای سال ۱۳۹۴صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. نظر به اینکه صدور گواهینامه الکترونیکی ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده منوط به ثبت نام و اخذ تاییدیه صحت (راستی آزمایی) مرحله دوم ثبت نام در نظام مالیاتی کشور (طرح جامع مالیاتی) خواهد بود، لذا مودیان محترم نظام مالیات برارزش افزوده که تاکنون در طرح جامع مالیاتی ثبت نام ننموده یا ثبت نام خود را تکمیل و یا رفع ایراد ننموده اند، به منظور برخورداری از تسهیلات پیش بینی شده در قانون مالیات برارزش افزوده از جمله تقسیط و بخشودگی جرائم وصدور گواهینامه و….در اسرع وقت و قبل از انقضای اعتبار گواهی های صادره قبلی نسبت به ثبت نام یا تکمیل ثبت نام خود در طرح جامع مالیاتی اقدام نمایند.

صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده به صورت الکترونیکی

لازم به ذکر است در صورت عدم ثبت نام یا تکمیل و رفع ایراد کلیه مراحل فرآیند ثبت نام الکترونیکی تا مهلت مقرر، گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده برای آنان صادر ویا تمدید نخواهدشد. لذا شایسته است به منظور جلوگیری از وقفه در فعالیت های اقتصادی خود و عدم برخورداری از تسهیلات مزبور از جمله تاخیر در صدور و یا تمدید گواهینامه ثبت نام، در اسرع وقت با مراجعه به بخش ثبت نام الکترونیکی سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود در نظام مالیاتی (مشتمل بر پیش ثبت نام و مرحله دوم ثبت نام ورفع ایرادات مربوطه ) اقدام لازم به عمل آورند.

سازمان امور مالیاتی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!