Rich-man

هیچ کس از داشتن سرمایه و ثروت زیاد بدش نمی‌آید. ثروتی که می‌توان با آن به‌هرچیزی دست یافت و بدون نگرانی از آینده در رفاه زندگی کرد. اما ثروتمندان چه کار کرده‌اند که ما امروز آنها را با این عنوان می‌شناسیم؟ آیا آنها از ابتدا ثروتمند به‌دنیا آمده‌اند یا این‌که لزوما همه ثروتمندان دنیا پدرومادری پولدار داشته یا ارث زیادی به آنها رسیده است؟بدون شک پاسخ هر دو سوال منفی است. همه افراد موفق در کسب‌ وکار بر داشتن برنامه منظم و منسجم کاری تاکید ویژه‌یی دارند. برنامه‌یی که موجب می‌شود انرژی و وقت خود را مدیریت کنند و در هر زمان بهترین تصمیم اقتصادی را بگیرند.

اهداف در اولویت

ثروتمندان همیشه اهداف خود را در اولویت دارند و روی آنها متمرکز می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید به‌موفقیت برسید، اهداف خود را درنظر داشته باشید. برای این کار بهتر است آنها را یادداشت کنید و همیشه فکر خود را معطوف آنها کنید.

برنامه برای کارهای روزانه

افراد موفق برای انجام کارهای روزانه هم برنامه دارند و تمام آنها را از روی لیست پیش می‌برند. اگر می‌خواهید به‌موفقیت برسید از داشتن برنامه برای کارهای روزانه نیز غافل نشوید.

وقت کمتر برای تماشای تلویزیون

تماشای تلویزیون یکی از کارهایی است که وقت زیادی می‌گیرد و موجب می‌شود وقت خود را به‌سادگی و بدون آن‌که متوجه باشید از دست بدهید. افراد موفق از کوچک‌ترین زمان‌ها برای مطالعه و دانستن بیشتر استفاده می‌کنند. آنها علاقه زیادی به کتاب خواندن دارند و با این کار به‌دور و بر خود مسلط‌تر می‌شوند و برای این کار تقریبا روزی نیم ساعت وقت می‌گذارند.

هنر گوش دادن

هیچ کس از گوش کردن به‌حرف‌های دیگران ضرر نمی‌کند. ثروتمندان از حرف‌های هرکس نکته‌یی برای خود نگه می‌دارند و سعی می‌کنند در زمانی که باید از تجربه آنها استفاده کنند. اما برخلاف آنها، کسانی که متحمل شکست‌های پی در پی می‌شوند می‌خواهند همه امور را خودشان تجربه کنند.

شروع کار با سرمایه اندک

کسانی که موفق می‌شوند کسب وکار موفقی راه‌اندازی کنند کار خود را با سرمایه اندک شروع می‌کنند. آنها بعد از گذشت مدت زمانی موفق می‌شوند برای خود شرکت یا نشان تجاری ثبت کنند.

اهمیت زیاد به سلامتی

سلامتی برای ثروتمندان همیشه در اولویت قرار دارد. آنها نه فقط به تغذیه بلکه به ورزش و فعالیت‌های فیزیکی هم اهمیت می‌دهند چون با ذهن و جسم سالم می‌توانند تلاش خود را چندین برابر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!