Should-I-File-a-Bucks-County-Bankruptcy

وزیر اقتصاد با بیان اینکه نفت، ارز و سود بانکی سه منشأ فساد است، از وعده توقف مالیات علی‌الرأس (توافقی) در سال ۹۴ خبر داد و گفت: سال جاری بودجه با کسری مواجه نخواهد شد، این در حالی است که معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور نیز از آمادگی دولت برای کاهش قیمت نفت در بودجه سال ۹۴ خبر داد.

وی با بیان اینکه مواردی داشتیم که فرد بیش از هزار تا ۲ هزار میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار بوده است، گفت: همین موردی که اخیراً مجازات و اعدام شد بدهی ۲ تا ۵/۲ هزار میلیاردی به نظام بانکی داشت. طیب‌نیا با تأکید بر افزایش هزینه تخلف برای متخلفان گفت: اگر هزینه تخلف بالا برود و متخلفان بدانند که چه جرایمی در انتظارشان هست، طبیعی است که کاهش تخلفات را در نظام اداری شاهد خواهیم بود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در کنار عامل فوق، با اشاره به اینکه استفاده از روش‌های جدید نیز می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ای در مبارزه با فساد داشته باشد، تصریح کرد: طرح جامع مالیاتی در سازمان مالیاتی در حال اجراست و آقای عسکری قول داده‌اند تا پایان سال بعد این نظام در تمام کشور اجرایی شود؛ با اجرایی شدن این طرح اطلاعات کامل و شفاف نسبت به مؤدیان مالیاتی خواهیم داشت و سیستم مالیات علی‌الرأس و ارتباط مستقیم بین مؤدیان و ممیزیان مالیاتی از بین می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!