Manhesabdaram

سلام دوستان عزیز، 

 من حسابدارم! بله درست متوجه شدید، من یک حسابدارم، البته حسابداری که هم در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مستقیما در این رشته در سه تا از دانشگاههای مطرح کشور درس خوندم؛ حسابداری که حدود ۸ سال در واحدهای مختلف مالی یک واحد صنعتی بزرگ کشور به طور تمام وقت کار کردم؛ حسابداری که حدود ۱۰ ساله در بهترین دانشگاههای کشور دارم درس میدم؛ مشاور و پژوهشگر مالی تعدادی از شرکتهای بزرگ و معتبر کشور هستم؛ در کمیته های علمی و حرفه ای متعددی عضوم؛ چند تا کتاب حسابداری و تا دلتون بخواد مقاله های حسابداری ملی و بین المللی دارم. بازم بگم؟ بله من یک حسابدارم و از اینکه حسابدارم به خودم افتخار میکنم. درسته اولش که کنکور دادم دلم یک رشته دیگه میخواست (مثل خیلی از شماها!)، ولی الان اگه زمان به حدود ۲۰ سال قبل برگرده بازم این رشته را انتخاب میکنم. خلاصه کلام اینکه، من با گوشت و خونم دغدغه های شما را به عنوان دانشجوی حسابداری، جویای شغل حسابداری و حسابرسی و یک حسابدار یا حسابرس شاغل در موسسات دولتی و خصوصی درک میکنم، چرا که یک روزهایی دقیقا جای شما بودم، پس خوب می دونم چی می خواهید و دنبال چی می گردید.

این روزها وب کمک بزرگی به شما در حل مشکلاتتون میکنه ولی خیلی وقتها به خاطر گستردگی بیش از حدش، بیشتر از کمک شما را گیج می کنه. من توی این وب سایت سعی میکنم به عنوان یک مرجع تخصصی حسابداری، شما را در پیدا کردن مطالب مورد نیازتون کمک کنم و برای این کار یک تیم خوب و وفادار هم کنار خودم دارم که اونها هم از جنس خود شما هستند. در ادامه به شما نشون میدم که چطوری میتونین اون چیزی را که میخواهین به راحتی پیدا کنین. البته اذعان دارم الان که اول کارمونه، هنوز تمام مطالب را نتونستیم به طور کامل در وب سایت قرار بدیم، ولی قول میدم با تلاشی که داریم میکنیم به زودی وب سایت را کامل می کنیم و در این راه به کمک شما هم نیاز داریم. برای کمک میتونید توی وب سایت عضو بشید و با تایید عضویتتون، ما را در تکمیل سایت کمک کنید.

ما در این وب سایت فعلا دو بخش اصلی داریم، یکی کتابخونه و یکی بانک اطلاعات حسابداری. توی کتابخونه می تونید مقالات، کتب و پایان نامه های حسابداری را به تفکیک حوزه های مختلف پیدا کنید. در بعضی قسمتها خصوصا کتب سعی می کنیم به موضوعات غیر حسابداری مربوط هم سری بزنیم ولی سعی داریم از خط اصلی خودمون اصلا خارج نشیم. البته توی این بخش شما می تونید مطالب مفیدی را که باهاش برخورد کردین، آپلود کنین و این امکان را به دیگران بدین که مطالب شما رو ببینن، البته توی بخش سایر مطالب مفید حسابداری و مالی. توی بانک اطلاعات حسابداری، اساتید، موسسات حسابداری و حسابرسی، نرم افزارهای حسابداری و آماری، دوره های آموزشی حسابداری و دیگر دوره های مربوط، فراخوان طرح های پژوهشی و پایان نامه های کاربردی، انجمن های حرفه ای حسابداری و مالی، همایش های مرتبط با رشته حسابداری، و بقیه سایت های مفیدی که میتونن به شما کمک کنند، معرفی میشن. البته توی این بخش شما می تونید رزومه هاتون را آپلود کنین و این امکان را به موسساتی که دنبال نیروی کار خوب میگردن بدین که شما رو هم مورد نظر قرار بدن.

حالا اگه دانشجو هستید و دنبال مطلب برای کلاساتون، پروژه هاتون و یا پایان نامه تون هستید، یک سری به کتابخونه ما بزنید. اگه اطلاعاتی از اساتید این رشته و رشته های مرتبط می خواهید، بخش اساتید حسابداری و مالی را توی بانک اطلاعاتی ما ببینید. اگه دنبال موضوع پایان نامه هستید و می خواهید پایان نامه تون کاربردی باشه و احتمالا بابت کارتون حق الزحمه ای هم بگیرید، سری به فراخوان طرح های پژوهشی و پایان نامه های کاربردی بزنید. بخش وب سایت های مفید هم میتونه به شما در یافتن سایر سایتهای مفید کمک کنه. در ضمن اگه برای تحلیل های آماری پایان نامه اتون دنبال نرم افزار خاصی می گردید سری به بخش نرم افزارهای ما بزنید. البته شاید در بخش آموزشهای کاربردی و همایش ها هم کلاسها و همایش های خوبی برای خودتون پیدا کنید.

حالا اگه دانش آموخته حسابداری هستید و جویای کار، هم میتونید با آپلود کردن رزومه تون توی بخش رزومه ها، شانس کار پیدا کردنتون را زیاد کنید؛ هم میتونید سری به بخش فراخوان شغلی بزنید و ببینید کجاها نیروی انسانی میخوان. البته با مراجعه به بخش انجمن های حرفه ای و عضویت در حداقل یکی از انجمنها، رزومه تون را تقویت کنید. همچنین با آشنایی با نرم افزار های تخصصی حسابداری قبل از ورود به بازار کار، کارفرمای بالقوه خودتون را مشتاق تر برای جذبتون میکنید. برای این موضوع، سری به بخش نرم افزارهای ما بزنید.

اگه شما شاغلید، چه در حرفه و چه در دانشگاه، علاوه بر اینکه میتونید از کتابخونه ما برای ارتقای دانش حسابداری و مالیتون استفاده کنید، میتونید به دنبال شناخت انجمنهای حرفه ای برای عضویت، نرم افزارهای حسابداری برای خرید، و موسسات حسابداری و حسابرسی برای گرفتن خدمات مشاوره و حسابرسی، به ترتیب به بخشهای انجمنهای حرفه ای، نرم افزارهای حسابداری و آماری، و موسسات حسابداری و حسابرسی مراجعه کنید. همچنین به عنوان کارفرما میتونید فراخوان شغلی خودتون را در بخش فراخوان شغل وارد کرده و رزومه های افراد جویای کار را در قسمت رزومه ها ببینید. با مراجعه به بخش همایش های مالی و حسابداری و نیز دوره های آموزش کاربردی میتونید با جدیدترین همایش ها و دوره ها آشنا شده و در صورت علاقه در آنها ثبت نام کرده و شرکت نمایید. در ضمن می توانید نیازهای سازمانی خود را در قالب طرح های پژوهشی و پایان نامه های کاربردی در بخش فراخوان ما در این مورد وارد نمایید.

دیگه سرتون را درد نمیارم و ازتون دعوت می کنم ضمن استفاده از امکانات وب سایت ما و کمک به ارتقای آن از طریق وارد کردن مطالب مربوط در بخشهای مناسب، ما را از انتقادات و نظرات ارزشمند خودتون بی نصیب نگذارید و در ارتقای این وب سایت سهیم باشید. بیایید همگی به اینکه حسابداریم افتخار کنیم و در این قالب به توسعه کشورمون کمک کنیم.

بله، حالا دیگه نمیگم من حسابدارم بلکه با هم میگیم: ما حسابداریم و به دنبال موفقیت!!!!

لینک سایت “من حسابدارم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!