اخبار حسابداری ایران | حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه،همکاران سیستم,دانلود,اظهارنامه,مدیریت

مدیر فناوری اطلاعات سمات اعلام کرد: قابلیت های جدید در سامانه IPS مشاهده الکترونیکی پرتفوی اوراق بهادار

مدیر فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از انتشار نسخه جدید IPS مشاهده الکترونیکی پرتفوی سهامداران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، علی حسنی با اعلام این خبر افزود: در سامانه قبلی بخشی از فرایند انتقال و نمایش اطلاعات توسط کاربر انجام می‌شد و این فرایند زمانبر بود در صورتی که در نسخه انتقال اطلاعات از سامانه پس از معاملات به صورت خودکار انجام خواهد شد. در این صورت علاوه بر بالا رفتن دقت کاربران قبل از زمان آغاز معاملات می‌توانند به صورت وضعیت دارایی سهام روز قبل خود دسترسی داشته باشند.

وی نمایش معاملات در آخرین روز معاملاتی را از دیگر قابلیت‌های این سامانه عنوان کرد و گفت: از این پس علاوه بر دارایی سهام، کاربران می توانند معاملات آخرین روز معاملاتی خود را نیز در سیستم مشاهده کنند.

مدیر فناوری اطلاعات سمات گفت: در نسخه جدید سامانه صورت وضعیت دارایی سهامدار، نموداری کلی از وضعیت دارایی سهامدار در اختیار او قرار گرفته است که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از این قابلیت درصد هر کدام از دارایی‌ها در سبد سهام خود را ببینند.

حسنی با اشاره به استفاده روز افزون کاربران از دستگاه‌های مختلف مانند تبلت و موبایل برای بهره‌گیری از این سامانه افزود: در نسخه جدید نیازهای این کاربران در نظر گرفته شده است و سهامداران می‌توانند با هر دستگاهی به سامانه متصل و از امکانات آن استفاده کنند.

یادآور می شود؛ هم اکنون سهامداران حقیقی با مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب و ارایه مدارک مورد نیاز می‌توانند اقدام به دریافت نام کاربری و گذرواژه ورود از طریق پست الکترونیکی خود کنند و کاربران حقوقی باید درخواست خود را در سربرگ شرکت با مهر و امضا رسمی و معتبر به سمات تسلیم کنند که پس از انجام اقدامات لازم مشخصات حساب کاربری ایشان به نشانی پست الکترونیکی معرفی شده توسط ایشان ارسال خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!