First_Job-480x280

استخدام شدن یکی از خواسته های خیلی از ماست. استخدام رسمی ،حقوق عالی و کار مورد علاقه مان اما عملا گاهی با تفکراتمان خودمان را از استخدام شدن دور می کنیم.

 “قانون دوبروی “ از آن قانون هایی اساسی علم فیزیک است که به راحتی می تواند کمک کند تا حد اقل خودتان مانع استخدام شدن خودتان نباشید!

تحقیقات در مهندسی بیوشیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می کند به نام اندروفین .( مورفین طبیعی بدن ) کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آنها شفا بخش است : یک ماده با دو خاصیت .

امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند . قانون “دوبروی ” می گوید: “هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد” . حتی با دوربینهای مخصوص از این انرژی ها عکس تهیه کرده اند .

هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می شود . هاله های انرژی قابل باردار شدن است ؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت. به این ترتیب که اندیشه های مثبت، مهر آمیز، خیرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقیت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا میبرد و از نظر کمی نیز میتواند هاله انسان را بزرگتر نماید .

برعکس اندیشه های منفی، بدبینیها، احساس تنفر از خود و دیگران، حسادت، خشم و هر گونه اندیشه بد بر هاله اثر تخریبی میگذارد و سطح انرژیهای آن را بشدت کاهش میدهد و انرژی زیادی از انسان می گیرد. وقتی در مکانی احساس بدی میکنید بدین معناست که آن محل از انرژیهای منفی اشباع شده است و یا وقتی فردی این تاثیر را روی شما میگذارد یعنی او حامل انرژی منفی است . جالب است که این انرژی حتی هنگام فکر کردن به کسی ، حرف زدن ، گوش کردن و… به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل میشود .

تاحالا شده وقتی به کسی فکر می کنید همون لحظه بهتون زنگ بزنه و شما رو متعجب کنه. این دقیقا همون انرژی است.

وقتی از شما می پرسند مشغول چه کاری هستید . پاسخ شما انرژی می فرستد.

– هیچی بی کار علاف ،خیابون متر می کنم

-در جستجوی کارم ولی کو کار همش پارتی بازیه

– انشاالله به زودی مشغول کار می شم یه فکرایی دارم و یه کارهایی هم کردم

فکر ها عبارت ها و جملات منفی یعنی من طالب درد سر هستم من می خواهم که بی کار بمانم. اما جملات مثبت به همراه تلاش و کوشش برای یاد گیری بیشتر و کارجدید یعنی جذب یه کار تپل.

داستان خیلی از ما مثل افرادی هست که صبح تا بعداز ظهر به خرید می روند و یک سری کالاهای به درد نخور می خرند و بعد شب ناراحتند که چرا این همه اشغال دورشان را گرفته!

اگر می خواهید خوبی ها را جذب کنید همکار خوب ،شغل خوب و حرفه دلخواه اول باید خوب فکر کنید بعد خوب عمل کنید. ماچیز هایی رو جذب می کنیم که مشابه ما هستند . اگر کار خوب می خواهید باید خوب باشید و کوشا. خوبی ها رو زندگی کنید تا آن وقت خوبی را جذب کنید.

نکته آخر اینکه به اتفاقات منفی فکر کنیم ، قضاوت کنیم و بعد زمانی که اتفاقات ناخوشایند برای ما به وقوع پیوست بگوییم “دیدید گفتم” حقیقتا یک شوخی تلخ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
error: Alert: Content is protected !!